Olej silnikowy PLATINUM AGRO NEXT 15W40 20L
Jakość: API:CI-4/CH-4/CG-4 ACEA: E7/ E5 /E3 /B4 /B3 /A3
Lepkość: SAE:15W-40
Charakterystyka
Mineralny, wysokojakościowy olej silnikowy do smarowania silników Diesla pracujących w różnego typu maszynach rolniczych. Doskonale sprawdza się w ciężkich warunkach eksploatacji silników wysokoprężnych. Wysokojakościowe oleje bazowe w połączeniu z odpowiednio dobranymi dodatkami uszlachetniającymi gwarantują skuteczne smarowanie silnika w każdych warunkach eksploatacji.
Gwarantuje:
• brak negatywnych oddziaływań na uszczelnienia silnika,
• wysoką odporność na pienienie, gwarantująca utrzymanie ciągłości filmu smarowego nawet w ekstremalnych warunkach pracy,
• skuteczną neutralizuję kwaśnych produktów spalania, zwiększając ochronę przed korozją elementów silnika,
• ograniczenie strat oleju w eksploatacji oraz stabilną jakość oleju w wysokich temperaturach,
• wysoką odporność oleju na ścinanie w warunkach wysokich temperatur i obciążeń pracy gwarantuje utrzymanie własności smarujących w zalecanym okresie między wymianami.
Gwarantuje:
• brak negatywnych oddziaływań na uszczelnienia silnika,
• wysoką odporność na pienienie, gwarantująca utrzymanie ciągłości filmu smarowego nawet w ekstremalnych warunkach pracy,
• skuteczną neutralizuję kwaśnych produktów spalania, zwiększając ochronę przed korozją elementów silnika,
• ograniczenie strat oleju w eksploatacji oraz stabilną jakość oleju w wysokich temperaturach,
• wysoką odporność oleju na ścinanie w warunkach wysokich temperatur i obciążeń pracy gwarantuje utrzymanie własności smarujących w zalecanym okresie między wymianami.
Zastosowania
Platinum Agro NEXT 15W-40 przeznaczony do wysokoprężnych silników Diesla maszyn rolniczych. Odpowiedni nie tylko do silników traktorów, ale także szerokiego spektrum kombajnów (zbożowe, ziemniaczane, buraczane i inne) i wszelkich maszyn rolniczych, co do których producent zaleca olej o klasie lepkości i jakości podanej w opisie produktu. Doskonale sprawdza się podczas ciężkich warunków eksploatacji przy wykonywaniu różnorodnych prac polowych w gospodarstwach o dużych i małych areałach upraw. Zapewnia skuteczne smarowanie silnika nawet podczas orania ze zwiększoną prędkością, głębokiego spulchniania czy kultywacji. Gwarantuje łatwy rozruch na zimno oraz dobrą pompowalność podczas wiosenno – jesiennych przymrozków.
Normy, aprobaty, specyfikacje
Aprobaty:
MAN M 3275-1
Renault RVI RLD/RLD-2
Cummins CES 20078
MTU Type 2
Spełnia wymagania:
MB-Approval 228.3
Volvo VDS-3
Cummins CES 20071/72/75/76/77
Iveco
Deutz DQC-III-05
Mack EO-M Plus
Caterpillar ECF-1a
MAN M 3275-1
Renault RVI RLD/RLD-2
Cummins CES 20078
MTU Type 2
Spełnia wymagania:
MB-Approval 228.3
Volvo VDS-3
Cummins CES 20071/72/75/76/77
Iveco
Deutz DQC-III-05
Mack EO-M Plus
Caterpillar ECF-1a